Both Of Us
Teringin nak tegok awak macam dulu :')
8.13.2013 • Tuesday, August 13, 2013 • 0 comments

awak kita memmg da lama kenal tapi kenapa awak boleh berubah ? sape yang ubahkan awak nie ? sape yang ubahkan awak sape? saya ke ? kalu saya , saya mintak maaf awak :'( saya memmg nak awak jadi macam dulu .. Macam first kite kenal la :) awak selalu baik dengan saya , awak faham saya , awak dengar cakap saya , awak seorg yg gembira , awak sanggup buat apa saja untuk saya . Tapi sekarang ? awak da tak jadi mcm tu awak jadi lain , awak mesti ada alasan kalu saya mintak apa yg saya nak . Awak selalu pentingkan diri , awak selalu buat saya sedih tapi awak tak pena perasaan sama ada saya gembira atau tak :(
Saya faham semua manusia ada kelebihan dan ada kekurangan sendiri :( tapi awak dah teramat berubah . Bile awak nak berubah ? saya tunggu awak berubahh laaa :( Tapi saya harap sebelum saya mati saya dah tegok perubahannn awak :') saya tetap tunggu awak :')



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About FRIEND NOTHING


my everything , my heart , my baby , my life and my husband


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: BE POSITIVE THINGKING