Both Of Us
rindu awak
8.12.2013 • Monday, August 12, 2013 • 0 comments

lepas jumpe dia rase macam sesuatu tak kene , dia dah ada org laen kew ? dia dah tak syg aku ke ? memmg la aku percaya kat dia tapi hmmmmmm ... arkkk pedulii laaa . Hidup aku nie kenape kejap bahagia kejap sedih ... apa yg tak kene ha ? lantak laa .. Asal kan aku bahagia dapat jumpa keluarge si dia . Nasib baik keluarge dia terima akuu :) hehehehhehehhe Tapi keluarga aku mcm mane ? aku pasti keluarga aku akan terima dia jugak macam mana keluarga dia terima aku :) tapi hari nie ada jugak seronok ada jugak sedih :( Tapi apa yg penting FARRA aku mintak maaf sebab tinggalkan kau :) aku sayaangg kauu :D Arip ada dekat dengan tak ada la aku rasa risau sangat ARIP tu kan SUPERMAN kau kaannn ?? ahhahahha okey gtg bye



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About FRIEND NOTHING


my everything , my heart , my baby , my life and my husband


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: BE POSITIVE THINGKING