Both Of Us
Kami tak terpisahh :)
7.25.2013 • Thursday, July 25, 2013 • 0 comments

hey guys

today ade la sikit rase bosann tapi nasib baek ade FARRA dia la teman berbual aku tapi aku tak pena lupekan ka:u NURIN :) . hari nie ada trial tapi cara aku macam trial itu exam biase jeee !! still hadap laptop ,sms , call :D ahhahahaha .. targett ?? i thing 3A4B maybe ... tapi hari ada la hari yang menyedihkan aku still ingat memory dekat SCM hurmmm sedihhnye first time sambut birthday mcm tu .... :( tapi nsib baik ada kawan yang betul setia dengan akuuu :D dia la kawan sehidup semati aku :) aku tak akan hampe kau kawan . tak apa la dah takdir kan nak buat macam mane kan ! kene terima kenyataan walaupun tak suka betul tak ? harap-harap birtgday aku tahun depan tak mcm tuu !! harap-harap laaa ... k la tak mood nak cerita laaa tapi aku ada gambar kawan baek aku :) waitttt :D

                                                      sahabat terbaik ;D

aku hargai jasa korang . terime kasih kawan :D



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About FRIEND NOTHING


my everything , my heart , my baby , my life and my husband


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: BE POSITIVE THINGKING