Both Of Us
aku sayang kau comel
7.24.2013 • Wednesday, July 24, 2013 • 0 comments

hye guys :D

11.12.2012 adalah tarikh yang paling istimewa bagi aku sebab ada seorang lelaki nie telah curi hati aku iaitu   MUHAMMAD FARHAN RAFIQ BIN MOHD ALWI
                      Dia la lelaki yang telah ambek hati aku dengan begitu senang ! ahhahaah gurau je.
Nak aku bagithu tentang diri si mamat comel nie ? (tak nak kau bole bla :P) hehehehheheheh :). okey
                         Nama: MUHAMMAD FARHAN RAFIQ BIN MOHD ALWI
                                         Umur: 15 TAHUN (same with me )
                             School: SEKOLAH MENENGAH TINGGI KLANG
  Itu jela kang panjang-panjang korang benci la pulak kannn ... aku akan cite tentang mamat comel nie .Die sorang yang sangat manje tapi sikie mengade-gade hahahahah gurau je faham perasaan aku , dengar kate org , kuat makan , kuat tido , tak pena berputus asa ... penyang , comel and setia :). itu je kowt :D
okey aku nak cite macam mane aku bole tersangkut dengan mamat sengit nie ... First aku berumur 13 tahun dia muncul dalam facebook aku itu aku tak kesah tibe-tibe satu hari di AMBEK BERAT  pasal aku sama ada aku dah makan ke belum ... time tu aku single so aku layan jela .. hehehehe lepas dah IM dengan dia dlm beberape bulan tibe-tibe die mintak COUPLE dengan aku ... aku pun terkejut la .. apesal tibe-tibe mamat nie nak mintak kapel pulakk ... mule-mule malas nak layan sebab time dah berpunye . :D setiap kal aku online ada je bodek die nak mintak kapel tapi aku langsung tak layan suatu hari time tu aku tegah stress sebab orang yang aku sayang tinggalkan aku . aku online cume nak tegok inbox tapi kebetulan si dia online ... bodek die tu tak pena putus asa ... satu hari tu aku terime die tapi time tu aku PLAY . itu dulu sebab tension punya pasal aku tak sangke aku jadi macam tu ... tapi aku kapel gan dia bukannya lame cume sekejap je... mungkin bukan jodoh aku dengan si mamat nie :(
         Bile start form 2 time tu facebook nie aku tak layan sangat si mamat nie muncul lagiiii !! first dia tegur aku buat bodo je , kali kedue pn aku buat tak tahu banyak kali la aku buat macam tu kat dia .. jahat kan akuu :( tapi disebab kan rimas punya pasal aku terima dia jadi Bf aku tak hubungan kitaorg tak lame tetap macam tuuu ... tapii dah jumpe lelaki laen aku ingat kan aku happy dengan lelaki tu tapi hubungan kiteorg tetap tak kekal ... suatu hari bile aku putus dengan lelaki tu aku teringat kat si mamat nie ... aku pikir die dah kapel dengan perempuan laen ke belum first aku tegok die dah kapel dgn perempuan yang dia syg aku tak nak la kacau hubungan diaorg tapi beberapa bulan kemudian aku online dia dah single yeahhhhhhhh :D gembire tak tentu pasal akuuu .... aku try la stalker facebook dia comell-comel je gambar dia ... tibe-tibe die online die mintak number aku aku pun bagi tapi number yang aku salah kahakhakha ... saje nak kene kan dia tapi disebab kan terlampau rindu dia aku bagi la number sebenar aku . time aku bagi time tu jugak dia call aku ... wow happynye dapat dengar suare dia balikkk wow .... hahahahaha time-tibe dia mintak kapel dengan aku . aku tak ade la terime mcm tu aku pikir betul-betul akhirnya terima jugak .. yeahhhh happy tahap gaban :) tapi aku kapel dengan dia tak pena jumpe tapi bila 2013 akhirnye jumpe jugak dengan lelaki idaman aku TERIMA KASIH BIY  :) 11.12.2012 - sekarang mula cinta aku dengan si mamat coomellll :D

                                                   image farhan rafiq


                                                          (sebelah kiri)

aku sayang kau sengit :) gtg bye
                                                                                                                          by Omey



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About FRIEND NOTHING


my everything , my heart , my baby , my life and my husband


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: BE POSITIVE THINGKING