Both Of Us
kawan sehidup sematy !
1.20.2012 • Friday, January 20, 2012 • 0 comments


yoo ! korng nmpk x gmbr kt atas 2 .. nme die : siti nor syarafina .. perrhhh !! cntek siot nme die
umor : x pyh thu la .... die nie la kwn aku ... !! tpy kdng swel la .. hahah kidding jee ..!! tpy die la yg trbaek !! aku suke dpt kwn mcm die ... kdng suke buat lwk kdng gile ... hohooh jgn mrh babe .!
die da ade pkwe kew? mesty la ade !! hoohoh .. ! tpy die nie rmai peminat . ! memmg trbaek laa ... first aku ingt die nie .. sombong , bajet hot or more ..!! rupe-2nye ... baek , suke buat lawk n sewel ..heheh !! sory sra .... korng nk tegok pkwe die .... no way ! x psl aku kene mrh gan die ...huhuu ... !!! klu korng nk kenal gan die ko bgithu aku ... n aku akn bgi fb acc die ... !! hohoh ..!! :D sara syg ko sngt-2 heheh !! klu korng nk kwn die bgithu aku duluu tauu !! hehe x ade la .. mesty la ekot cite rse die ... hahah !! that all ... klu korng nk thu lebeh lnjut comment oke !! bye ..



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About FRIEND NOTHING


my everything , my heart , my baby , my life and my husband


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: BE POSITIVE THINGKING