Both Of Us
7.12.2011 • Tuesday, July 12, 2011 • 0 comments

ahhhaha...time untok maki si mala(aman) ini..!!!!!!!hehehhehe
aq budax baek .......aq x kan maki die.....klu aq mki die ni....mesti die mrh gilew kt aq.....

name die ni aman tpi owg pnggil die mala....aq pon x thu npew kwn2 die pnggil die mala...
die ni kdng2 suke buat aq skit ati.....tpi aq tetap sbr jew gan pergai si mla ni....
tpi kan yg buat aq pening keple....die gan tutuutut ni kpel kew x???
sorng kte kpel....sorng kte x....
lntk dieorg lh.....aq mls nk msok cmpor....!!!!!!
die ni suke ejek aq hantu galah....!!!!!! MCM FUck je.....!!!
tpi kan aq tetap sbr....klu owg laen mesti dh mki2 die.....die ni kan kwn baek aq(x lh baek sngt)trpkse lh sbor.....!!!!!!

die ni tringin nk jumpe awex tpi mlu......mcm FUCk jew.....klu nk jumpe awex x pyh lh nk malu2....
mcm pompuan ark.....alia natasha sory tau klu aq ckp perkataan x elok kt die......
hwheheheheh........jgn mrh tau.....

that alll 4 today......



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About FRIEND NOTHING


my everything , my heart , my baby , my life and my husband


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: BE POSITIVE THINGKING