Both Of Us
happy,sad story~~~
5.30.2011 • Monday, May 30, 2011 • 0 comments

yeahhh.....bestnye.....dpt kuar gan family....
gi jln2....shopping hhehehhh......iloveyouall....
but...stu je yg x gembire bgi aq....aq putus gan aman....time bile aq play ???
die salh phm lh......aq benci org yg salah faham....seng cite aq ckp kt ko....bla lh ko....ahhahah.....
but...spe yg lea tolong aq crikan aq bf.....but aq x nk cri org suke slh paham....hehehheh btw aq rse epy sngt2...
tq mum,angah,enot,wawa,n youall....muahmuahmuah



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About FRIEND NOTHING


my everything , my heart , my baby , my life and my husband


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: BE POSITIVE THINGKING